Alibeyköy 1-1 İnegölspor İnegölspor Kümede Kaldı
İnegölspor Zorlu Alibeyköy deplasmanından 1-1 lik skorla kümede kalmayı başardı
İnegölspor Zorlu Alibeyköy deplasmanından 1-1 lik skorla kümede kalmayı başardı
2. lig ve 3. ligde birçok başarıya imza atan, İnegöl’de Beşiktaş, Bursaspor, Kocaelispor gibi üst düzey takımları kupada mağlup eden, Türk futboluna önemli isimleri kazandıran İnegölspor dün tarihinin en önemli karşılaşmasına çıktı. Haftalardır sevenlerine küme düşme kâbusu yaşatan İnegölspor Alibeyköyspor ile deplasmanda 1-1 berabere kalarak nihayet kümede kalmayı başardı. MUSTAFA ÖZKAYA’NIN FÜZESİ LİGDE TUTTU 2009-2010 sezonuna şampiyonluk parolasıyla başlayan, fakat alınan kötü sonuçlarının ardından 2 teknik adam değiştiren bordo-beyazlılar sezonun son karşılaşmasında küme düşmemek için kıyasıya bir rekabet içerisinde olduğu Alibeyköy ile berabere kalarak profesyonel ligde kaldı. 22. dakikada Uğur Arda’nın golüne 48. dakikada Mustafa Özkaya’nın yaklaşık 35 metreden attığı muhteşem gol ile cevap veren İnegölspor karşılaşmanın kalan dakikalarında bu skoru korumasını bilince sahadan mutlu ayrılan taraf oldu. İSTANBUL KÖY’LERİ KÜME DÜŞTÜ Günün diğer karşılaşmalarında ise Gaziosmanpaşa Nilüferspor’u 1-0 ile geçerken, Lüleburgazspor küme düşmesi kesinleşen Küçükköy’ü 8-0 gibi tarihi bir fark ile mağlup etti. Grupta küme düşme konusunda sıkıntı yaşayan diğer bir ekip olan Oyak Renault ise Bayrampaşa ile 0-0 berabere kaldı. 36. haftasının sonuçlarına göre Alibeyköy, Çerkezköy ve Küçükköy küme düşen 3 ekip oldu. ALİBEYKÖY 1 - 1 İNEGÖLSPOR G.OSMANPAŞA 1 - 0 BURSA NİLÜFERSPOR LÜLEBURGAZ 8 - 0 KÜÇÜKKÖYSPOR OYAK RENAULT 0 - 0 BAYRAMPAŞASPOR