Askeri Liselere Başvurular Başladı
2010 askeri liseler seçme sınavı başvuruları başladı. 19 Mart tarihinde sona erecek olan başvurulara sadece İlköğretim 8. sınıf öğrencileri başvurabilecek.
2010 askeri liseler seçme sınavı başvuruları başladı. 19 Mart tarihinde sona erecek olan başvurulara sadece İlköğretim 8. sınıf öğrencileri başvurabilecek.
İnegöl ÖSYM Sınav Merkezi Yöneticisi Yrd. Doç. Dr. Yahya Işık dün yayımladığı yazılı basın açıklaması ile başvurulara ilişkin açıklamalarda bulundu. Işık, başvuruların 19 Mart 2010 tarihinde sona ereceğini, sınavın ise 02 Mayıs 2010 Pazar günü yapılacağını dile getirdi. Yahya Işık açıklamasında şu bilgilere yer verdi, “2010 Askeri Liseler Seçme Sınavı Başvuruları 19 Mart 2010 tarihine kadar yapılacaktır. Türk Silahlı Kuvvetlerine bağlı Askeri Liseler (Kara, Hava ve Deniz Kuvvetleri) ile Bando Astsubay hazırlama okuluna girmek isteyen adaylar kılavuzda belirtilen banka şubelerine 40 TL yatırdıktan sonra ÖSYM sınav merkezi yöneticiliğinde işlemlerini yaptırabileceklerdir. Yazılı sınav 2 Mayıs 2010 Pazar günü yapılacaktır. Adayların halen Milli Eğitim Bakanlığına bağlı İlköğretim Okullarının 8. Sınıfında okuyor olmaları gerekmektedir. Başvuruda bulunacak adayların bilgi formunu doldurmaları ve İlköğretim Okul Müdürlüklerine onaylattıktan sonra ÖSYM sınav merkezi yöneticiliğine başvurmaları gerekmektedir.”