Atılım Ve Açılım Toplantıları Sürüyor
SAADET PARTİSİ İLÇE EĞİTİM BAŞKANLIĞI TARAFINDAN HER HAFTA CUMA GÜNLERİ DÜZENLENEN ATILIM VE AÇILIM SOHBETLERİNİN İLÇE HALKININ YOĞUN KATILIMI İLE PARTİ LOKALİNDE GERÇEKLEŞTİRİLDİ
SAADET PARTİSİ İLÇE EĞİTİM BAŞKANLIĞI TARAFINDAN HER HAFTA CUMA GÜNLERİ DÜZENLENEN ATILIM VE AÇILIM SOHBETLERİNİN İLÇE HALKININ YOĞUN KATILIMI İLE PARTİ LOKALİNDE GERÇEKLEŞTİRİLDİ
Saadet partisi ilçe eğitim başkanlığı tarafından her hafta cuma günleri düzenlenen atılım ve açılım sohbetlerinin ilçe halkının yoğun katılımı ile parti lokalinde gerçekleştirildi
Atılım ve açılım sohbetlerinin konuğu il idare müdürlüğü yapmış olan emekli kemal kaya idi. Bu haftaki program gündemi ise il idare hizmetleri ve belediye hizmetleri oldu