Ana Sayfa
Gundem

Atılım Ve Açılım Toplantıları Sürüyor

SAADET PARTİSİ İLÇE EĞİTİM BAŞKANLIĞI TARAFINDAN HER HAFTA CUMA GÜNLERİ DÜZENLENEN ATILIM VE AÇILIM SOHBETLERİNİN İLÇE HALKININ YOĞUN KATILIMI İLE PARTİ LOKALİNDE GERÇEKLEŞTİRİLDİ

28 Ocak 2009 - 10:50 Adem Demir 1 dk

SAADET PARTİSİ İLÇE EĞİTİM BAŞKANLIĞI TARAFINDAN HER HAFTA CUMA GÜNLERİ DÜZENLENEN ATILIM VE AÇILIM SOHBETLERİNİN İLÇE HALKININ YOĞUN KATILIMI İLE PARTİ LOKALİNDE GERÇEKLEŞTİRİLDİ

 

Saadet partisi ilçe eğitim başkanlığı tarafından her hafta cuma günleri düzenlenen atılım ve açılım sohbetlerinin ilçe halkının yoğun katılımı ile parti lokalinde gerçekleştirildi

 

Atılım ve açılım sohbetlerinin konuğu il idare müdürlüğü yapmış olan emekli kemal kaya idi. Bu haftaki program gündemi ise il idare hizmetleri ve belediye hizmetleri oldu