Ana Sayfa
Gundem

BABAYİĞİT KAHYAOĞLU...

KAHYAOĞLU : ' CERRAH' A HİZMET ETMEK HER BABAYİĞİDİN HARCI DEĞİL'DEDİ

29 Ocak 2009 - 16:23 Adem Demir 1 dk

KAHYAOĞLU : ' CERRAH' A HİZMET ETMEK HER BABAYİĞİDİN HARCI DEĞİL'DEDİ

CERRAH BELEDİYE BAŞKANI ÖMER KAHYAOĞLU BİR BASIN AÇIKLAMASI YAPTI. KAHYAOĞLU ; CERRAH’A HİZMET ETMEK HER BABAYİĞİDİN HARCI DEĞİL” DEDİ

 

CERRAH BELDE MERKEZİNDE BİR BASIN AÇIKLAMASI YAPAN BELEDİYE BAŞKANI ÖMER KAHYAOĞLU, CERRAH’A YAPTIKLARI HİZMETLERİ BAZI KESİMLERİN HAYAL BİLE EDEMEYECEĞİ HİZMETLER OLDUĞUNU İDDİA ETTİ.

KAHYAOĞLU; CERRAH’A HİZMET ETMEK HER BABAYİĞİDİN HARCI DEĞİL” DEDİ