Ana Sayfa
Gundem

Bakkallardan Muhtarlara Kutlama Yemeği

bakkallar odası 29 mart yerel seçimlerinde mahalle ve köylerinde seçilen 20'ye yakın muhtara kutlama yemeği verdi. iyi dilek ve temennilerin bulunulduğu yemekli toplantıda konuşan bakkallar odası başkan hakan inkaya, muhtarlarla yeni dönemde ortak çalışm

24 Nisan 2009 - 02:03 Adem Demir 1 dk

bakkallar odası 29 mart yerel seçimlerinde mahalle ve köylerinde seçilen 20'ye yakın muhtara kutlama yemeği verdi. iyi dilek ve temennilerin bulunulduğu yemekli toplantıda konuşan bakkallar odası başkan hakan inkaya, muhtarlarla yeni dönemde ortak çalışm

                                              Besler İnegöl Köftecisinde verilen kutlama yemeğine Bakkallar Odası Başkanı ve Saadet Partisi Belediye Meclis Üyesi Hakan İnkaya, bakkallar Odası yönetim kurulu üyeleri, Türkiye Muhtarlar Derneği İnegöl Şube Başkanı Zeki Bal ve merkez belde ve köylerden 20 dolayında muhtar katıldı. Yenilen yemeğin ardından bir teşekkür konuşması yapan Türkiye Muhtarlar Derneği İnegöl Şube Başkanı Zeki Bal, Bakkalların mahalle ve köylerde halkın ihtiyaçlarını karşılayan önemli ticarethaneler olduğuna işaret ederek, “Yeni seçilen muhtar arkadaşlarımızla birlikte yeni bir hizmet dönemine başladık. Bakkallar ve muhtarlar mahallemizin ya da sokağın sorunlarını geceli gündüzlü bire bir gören hisseden insanlarız. Bu nedenle mahalle ve sokağımızdaki insanlara hizmet ederken bakkallarla ortak çalışma yapılabilir.”dedi. Bakkallar Odası Başkanı ve Saadet Partisi Belediye Meclis Üyesi Hakan İnkaya, yemeği düzenlemekteki amaçlarının seçimleri kazanan muhtarları tebrik etmek ve yeni dönemde ortak çalışma alanlarını belirleyecek istişareyi yapmak olarak açıkladı. İnkaya, Bakkallar Odası olarak sosyal ve kültürel konularda muhtarlarla işbirliği içerisinde olacaklarını ifade etti.