Ana Sayfa
Gundem

Basketbolda Çifte Transfer

Bölgesel Lig’de mücadele eden İnegöl Belediyespor Basketbol takımı üst lig hedefi için 2 oyuncu transferi gerçekleştirdi.

28 Mart 2016 - 17:16 Adem Demir 1 dk

Bölgesel Lig’de mücadele eden İnegöl Belediyespor Basketbol takımı üst lig hedefi için 2 oyuncu transferi gerçekleştirdi.

Daha önce anlaşmaya varılan 2.Lig ekiplerinden Gemlik Gücüm Spor'dan forvet mevki oyuncusu Mertcan Özen ile geçtiğimiz yıl 2.Lig ekiplerinden Mersin Büyükşehir Belediye takımında forma giyen oyun kurucu Onat Akış ile anlaşma sağladı.