Ana Sayfa
Gundem

Bayii' nin Kapanması Mağdur Etti

Mahmudiye mahallesi kasım efendi caddesi üzerinde bulunan ve telefon su doğalgaz ve internet faturalarının yatırıldığı bayinin kapısına kilit vurması vatandaşın sıkıntı yaşamasına neden oldu

12 Eylül 2008 - 17:09 Adem Demir 1 dk

Mahmudiye mahallesi kasım efendi caddesi üzerinde bulunan ve telefon su doğalgaz ve internet faturalarının yatırıldığı bayinin kapısına kilit vurması vatandaşın sıkıntı yaşamasına neden oldu

Mahmudiye mahallesi kasım efendi caddesi üzerinde bulunan ve telefon su doğalgaz ve internet faturalarının yatırıldığı bayinin kapısına kilit vurması vatandaşın sıkıntı yaşamasına neden oldu. Bayinin kapanması ile birlikte diğer şubelere fatura ödemeye giden vatandaş daha önce yatırdığı faturaların işleme girmemesi nedeniyle 2.şok yaşadı.

 Özellikle mahmudiye mahallesinde ikamet eden vatandaşların faturalarını yatırmak için yararlandığı bayinin kapısına kilit vurması sıkıntılara yıl açtı.

Daha önce bu bayiye faturalarını yatıran vatandaşı ise son ödemelerde ise büyük bir sürpriz bekliyordu. Zira fatura ödemek için şubelere gidenlere görevliler eski borçların durduğunu söyleyince adeta büyük bir şok yaşadılar..