Ana Sayfa
Gundem

Bordo Bereliler, Telsizlerini Kapatıp İntikam İçin Gitmiş

16 askerin şehit olduğu Dağlıca’daki saldırı sonrası 12 Bordo Berelinin de kayıp olduğu bilgisi gelmişti. Ülkeyi yasa boğan haberlerin ardından Bordo Berelilerden Türk halkının yüreğine su serpen haber geldi. 12 kişilik bordo bereli timinin telsizlerini kapatıp intikam için gittiği ve 73 teröristi etkisiz hale getirdiği açıklandı. 25 terörist ise sağ olarak ele geçirildi.

8 Eylül 2015 - 10:50 Adem Demir 1 dk

16 askerin şehit olduğu Dağlıca’daki saldırı sonrası 12 Bordo Berelinin de kayıp olduğu bilgisi gelmişti. Ülkeyi yasa boğan haberlerin ardından Bordo Berelilerden Türk halkının yüreğine su serpen haber geldi. 12 kişilik bordo bereli timinin telsizlerini kapatıp intikam için gittiği ve 73 teröristi etkisiz hale getirdiği açıklandı. 25 terörist ise sağ olarak ele geçirildi.

Hakkari'nin Dağlıca bölgesinde 16 askerin şehit olduğu terör saldırısı sonrasında kendilerinden bir süre haber alınamayan bordo bereli timin telsizlerini kapattığı ve çatışmaya girerek 73 teröristi etkisiz hale getirdikleri ortaya çıktı. Bordo bereliler, 25 teröristi de sağ yakaladı.

GERİ DÖN EMRİ ALMAMAK İÇİN TELSİZLERİ KAPATTILAR

Dağlıca saldırısı sonrası kayıp oldukları belirtilen bordo berelilere dün gece ulaşıldı. Bordo berelilerin şehit arkadaşlarının intikamını almak için telsizlerini kapattıkları ve çatışmaya girerek 73 teröristi etkisiz hale getirdikleri ortaya çıktı.

YÜZLERCE TERÖRİST İLE ÇATIŞTILAR

Olayla ilgili resmi kaynaklardan bir açıklama henüz gelmezken, haber kaynaklarında konuyla ilgili şu açıklamalara yer verildi:

“Kimse kayıp değildi. Bordo bereli tim telsizleri kapadı. Geri dön emri almamak için ve dün geceden yağmurlu, sisli havada bugün öğlen vaktine kadar sadece 12 kişilik bordo bereliler timi yüzlerce terörist ile çatıştı. Tek birinin burnu bile elhamdülillah kanamadı. Şuan için tespit edilen 73 ölü ve 25 sağ PKK'lı ele geçirildi.”