Bursalı vekil taburcu oldu
AK Parti Bursa Milletvekili Muhammet Müfit Aydın, koronavirüs tedavisinin ardından taburcu oldu.
AK Parti Bursa Milletvekili Muhammet Müfit Aydın, koronavirüs tedavisinin ardından taburcu oldu.
Koronavirüse yakalanan AK Parti Bursa Milletvekili Muhammet Müfit Aydın, bir süredir Ankara Şehir Hastanesi'nde tedavi görüyordu.Tedavisinin sona erdiğini sosyal medya hesabından duyuran Aydın, "Covid19 tedavim süresince dualarını eksik etmeyen gönlü güzel herkese şükranlarımı sunuyorum Yüce Allah'tan bu musibetin tez zamanda sonlanmasını temenni ediyor, şifa bekleyen hastalarımıza acil şifalar diliyorum Maske-Mesafe-Temizlik kurallarının hayat kurtardığını unutmayalım" mesajını paylaştı.