Ana Sayfa
Gundem

Bursaspor'da mesai yeniden başladı..

Bursaspor, bir günlük izinin ardından Anderlecht maçının çalışmalarına başladı..

22 Ağustos 2011 - 19:15 Adem Demir 1 dk

Bursaspor, bir günlük izinin ardından Anderlecht maçının çalışmalarına başladı..