Davutoğlu bursayı sevdi
Başbakan Ahmet Davutoğlunun 3 Aralıkta Bursaya geleceği bildirildi
Başbakan Ahmet Davutoğlunun 3 Aralıkta Bursaya geleceği bildirildi
Başbakan Ahmet Davutoğlunun 3 Aralıkta Bursaya geleceği bildirildi.Davutoğlunun 3 Aralık tarihinde Bursaya tekrar geleceğini ifade eden İl Başkanı Cemalettin Torun, başbakanın ayrıca 10 Ocakta yapılacak AK Parti il kongresine de katılacağını söyledi. Torun, "Başbakanın ve hükümetin Bursaya ne kadar önem verdiğini bu yaklaşımları ile anlayabiliyoruz. Özellikle başbakanın göreve geldiğinden kısa bir süre sonra Bursaya geniş bir ziyarette bulunması Bursaya verdiği değeri gözler önüne seriyor. Bu ziyaretlerin sıklaşması Bursanın geldiği noktayı göstermesi açısından da çok önemdir" diye konuştu.
Yaklaşan kongreler öncesi 7 ilçe başkan adayını daha açıklayan Torun, bütün adayların uzun süren istişareler neticesinde ortaya çıktığını söyledi. Gemlik, Yenişehir, Mudanya ve Nilüfer ilçe kongrelerini de aynı güzellikler içinde yapma temennisinde bulunan Torun, "Büyükorhan ilçemizde mevcut başkan Nejat Oktay, Orhanelide mevcut başkan Ali Aykurt, Keleste mevcut başkan Mehmet Keskin, İznikte Tamer Mahmut Hersek, Gürsuda mevcut başkan Mustafa Yıldırım, Harmancıkta Hasan Hüseyin Temel, Kestelde ise Murat Ay arkadaşımızla yola devam edeceğiz" dedi.