Dilenerek 22 TL Topladı, 62 TL Ceza Yedi
Avalar kavşağında araçlardan dilencilik yapan genç kadın polis tarafından yakalanıp zabıtaya teslim edildi. 1 gün önce de dilenirken yakalanan ve bir daha dilenmeyeceğine söz veren dilencinin üzerinden 22 lira çıkarken, genç kadın bu kez cezadan kurtulamadı. Yarım saatte 22 lira toplayan dilenciye 62 lira ceza yazıldı.
Avalar kavşağında araçlardan dilencilik yapan genç kadın polis tarafından yakalanıp zabıtaya teslim edildi. 1 gün önce de dilenirken yakalanan ve bir daha dilenmeyeceğine söz veren dilencinin üzerinden 22 lira çıkarken, genç kadın bu kez cezadan kurtulamadı. Yarım saatte 22 lira toplayan dilenciye 62 lira ceza yazıldı.
Avarlar kavşağında araçları durdurup dilencilik yapıldığı yönünde ihbar alan emniyet ekipleri, ihbar doğrultusunda harekete geçti. Ekipler, ışıklarda duran araçlardan para dilenen ve trafiği tehlikeye düşüren 19 yaşındaki Ebru Y.Y. ve 1 buçuk yaşındaki kızını yakalayıp İnegöl Belediyesi zabıta müdürlüğü ekiplerine teslim etti.
BİR GÜN ÖNCE DİLENMEYECEĞİNE SÖZ VERMİŞ
Zabıta tarafından alınan genç kadının üzerinden 22,5 lira dilenerek elde edilen bozuk para çıktı. Ebru Y.Y’nin dün de aynı şekilde dilencilik yaparken yakalandığı ve zabıtaya bir daha dilencilik yapmayacağını söylediği öğrenilirken, ikinci kez aynı şekilde yakalanan Ebru Y.Y., bu kez cezadan kurtulamadı.
22 LİRA TOPLADI, 62 LİRA CEZA YEDİ
Zabıta Müdürlüğü ekipleri tarafından dilencilik yapan kadına Kabahatler Kanunu gereğince 62 lira para cezası kesildi. Dilenerek elde ettiği paraya da el konan kadının zabıtaya “Başka param yok bunları da mı alacaksınız” şeklindeki itirazları ise dikkat çekti.