Duyarsız Vatandaş Koltuğunu Caddede Bıraktı
Mahmudiye Mahallesi'nde yıllardır kullandığı koltuğu ihtiyacı olmadığı için Kasım efendi caddesi üzerinde bırakan duyarsız vatandaş, çevre sakinlerinin tepkisine neden oldu. İNEGÖL'ÜN tarihi caddesinde bu tür manzaraların hoş karşılanmadığı belirtildi.
Mahmudiye Mahallesi'nde yıllardır kullandığı koltuğu ihtiyacı olmadığı için Kasım efendi caddesi üzerinde bırakan duyarsız vatandaş, çevre sakinlerinin tepkisine neden oldu. İNEGÖL'ÜN tarihi caddesinde bu tür manzaraların hoş karşılanmadığı belirtildi.
Mahmudiye Mahallesi Kasım Efendi Caddesi üzerinde yaşanan olayda, uzun bir süredir kullandığı koltuğu ihtiyacı kalmadığı gerekçesiyle caddede bırakan bir vatandaş tepkilere sebep oldu.
Çevre Sakinlerinden Tepki
Çevredeki diğer vatandaşlar, İnegöl'ün tarihi caddesinde bu tür davranışların hoş karşılanmadığını ve çevre kirliliğine neden olduğunu belirtti.