Ana Sayfa
Gundem

Duyarsız Vatandaş Koltuğunu Caddede Bıraktı

Mahmudiye Mahallesi'nde yıllardır kullandığı koltuğu ihtiyacı olmadığı için Kasım efendi caddesi üzerinde bırakan duyarsız vatandaş, çevre sakinlerinin tepkisine neden oldu. İNEGÖL'ÜN tarihi caddesinde bu tür manzaraların hoş karşılanmadığı belirtildi.

23 Ağustos 2025 - 06:43 Adem Demir 1 dk

Mahmudiye Mahallesi'nde yıllardır kullandığı koltuğu ihtiyacı olmadığı için Kasım efendi caddesi üzerinde bırakan duyarsız vatandaş, çevre sakinlerinin tepkisine neden oldu. İNEGÖL'ÜN tarihi caddesinde bu tür manzaraların hoş karşılanmadığı belirtildi.

Mahmudiye Mahallesi Kasım Efendi Caddesi üzerinde yaşanan olayda, uzun bir süredir kullandığı koltuğu ihtiyacı kalmadığı gerekçesiyle caddede bırakan bir vatandaş tepkilere sebep oldu.

Çevre Sakinlerinden Tepki

Çevredeki diğer vatandaşlar, İnegöl'ün tarihi caddesinde bu tür davranışların hoş karşılanmadığını ve çevre kirliliğine neden olduğunu belirtti.