Ana Sayfa
Gundem

Facebook sayesinde aracını buldu!

Çalınan otomobilinin resmini ortak paylaşım sitesi Facebook'a yükleyip mesaj gönderen oto sahibi, 24 saat geçmeden aracına kavuştu.

5 Aralık 2010 - 19:43 Adem Demir 1 dk

Çalınan otomobilinin resmini ortak paylaşım sitesi Facebook'a yükleyip mesaj gönderen oto sahibi, 24 saat geçmeden aracına kavuştu.

Osmangazi ilçesinde market işleten T. B.'ye  (41) ait  otomobili hırsızlar düz kontak yaparak çaldı. Marketteki güvenlik kameralarının görüntülerini inceleyen T.B. , hırsızların çaldıkları mallarla aracına binip düz kontak yaptıktan sonra uzaklaştığını gördü.
Durumu polise haber veren T.B. , bir taraftan da internet aracılığıyla Facebook'tan tanıdığı bütün arkadaşlarına  aracım çalındı. Gören olursa haber versin" şeklinde mesaj yollayarak beklemeye başladı. İnternetten arkadaşlarına mesaj yolladıktan sonra bir arkadaşının kendisini arayarak aracının Gökdere Kavşağı'nda terk edilmiş halde bulunduğunu duyan T.B. otomobilinin yanına giderek polis ekiplerine haber verdi. Olay yerine gelen ekipler, araçta bulunan parmak izlerini alarak zanlıların peşine düştü.
 
Aracına kavuştuğu için çok mutlu olduğunu söyleyen T.B., "Hırsızlar çaldıkları malzemeleri taşımak için aracımı çaldı. İçindeki bütün LPG'yi bitirdikten sonra yol kenarına bıraktılar. Polisler zanlıların eşkalini belirledi. Umarım en kısa zamanda bulunurlar" şeklinde konuştu.
 
Araçtaki parmak izlerini alan polis ekipleri, görüntülerden tespit ettikleri hırsızları yakalamak için inceleme başlattı. Olayla ilgili soruşturma sürüyor.