Ana Sayfa
Gundem

Fikstürler Çekildi

3.ligde fikstür bugün çekildi

10 Ocak 2009 - 14:39 Adem Demir 1 dk

3.ligde fikstür bugün çekildi

3.ligde fikstür bugün çekildi. 22 şubat’ta başlayacak olan zorlu maratonda ilk yarı 7.haftada sona erecek. bordo beyazlılar ligin ilk haftasında uşak deplasmanına giderken ilk yarının son maçında ise yine deplasmanda aksarayspor ile karşılaşacak. bu arada inegölspor sağ kanat oyuncusu emirhan ilede yollarını ayırdı.

3.ligde fikstür bugün çekildi.22 şubatta başlayacak olan klasman maçlarında inegölspor lige uşak deplasmanında başlayacak.2.hafta kendi sahasında düzcespor ile oynayacak olan temsilcimiz 3.hafta ankara deplasmanında keçiören belediye’nin konuğu olacak.4.hafta bursa derbisinde orhangazi ile iç sahada karşılaşacak olan inegölspor 5.haftada bursa’da nilüfer’aş ile zorlu 90 dakikaya çıkacak...6.haftada ise yükselme grubunu son maçta kaçıran keçiörengücü ile kendi evinde oynarken ilk yarının son maçında ise aksaray  deplasmanına gidecek