Ana Sayfa
Gundem

Gençler Nefes Aldı

Bölgesel Amatör Lig 10. Grup temsilcimiz Gençlergücü, ligin bitmesine 2 hafta kala deplasmanda karşılaştığı Körfez Belediyesi Hereke Yıldız sahasından 1 puanla dönerek düşme potasından uzaklaştı.

20 Ağustos 2025 - 04:22 Adem Demir 1 dk

Bölgesel Amatör Lig 10. Grup temsilcimiz Gençlergücü, ligin bitmesine 2 hafta kala deplasmanda karşılaştığı Körfez Belediyesi Hereke Yıldız sahasından 1 puanla dönerek düşme potasından uzaklaştı.

Bu sezon yükseldiği Bölgesel Amatör Lig’de (BAL) mücadele eden temsilcimiz Gençlergücü, ligin bitimine 2 hafta kala Körfez Belediyesi Hereke Yıldız’a konuk oldu. Düşme potasında olan Mavi-Siyahlı temsilcimiz ilk yarıda gösterdiği güzel performansla birçok kez gole yaklaşsa da sonuç alamadı ve ilk yarı 0-0 berabere tamamlandı.

 

GOLLER İKİNCİ YARIDA GELDİ

Müsabakanın 2. yarısına etkili başlayan taraf ev sahibi Körfez Belediyesi oldu. 2. yarının başında geliştirdiği atakta Melih Öztorun’un ayağından bulduğu golle 1-0 öne geçen ev sahibinin sevinci fazla sürmedi. 63. dakikada sahneye çıkan Alparslan Taşkıran attığı gol ile skora denge getiren isim oldu.

 

SUADİYE GALİBİYETİ LİGİ GARANTİLEYECEK

1-1 berabere olarak sona eren karşılaşmada temsilcimiz Gençlergücü hanesine yazdırdığı 1 puan ile tam 25 hafta sonra küme düşme hattının üzerine çıktı. Gençlergücü ligin son maçında sahasında ağırlayacağı Kartepe Suadiye karşısında 3 puan alması halinde ligde kalacak.