Ana Sayfa
Gundem

Gençlerde hedef zirve

Bursa U-19 ligi gençler futbol karşılaşmalarında 5 maçta 4 galibiyet ve 1 yenilgi alarak 12 puanla ligde üçüncülük koltuğuna oturan Gençlergücü, Cuma günü Saat 15:30 da Kurtuluş sahasında Dikkaldırımspor ile önemli bir maça çıkacak.

27 Ağustos 2015 - 14:05 Adem Demir 1 dk

Bursa U-19 ligi gençler futbol karşılaşmalarında 5 maçta 4 galibiyet ve 1 yenilgi alarak 12 puanla ligde üçüncülük koltuğuna oturan Gençlergücü, Cuma günü Saat 15:30 da Kurtuluş sahasında Dikkaldırımspor ile önemli bir maça çıkacak.

Takımın gidişatı hakkında konuşan Gençlergücü Yönetim Kurulu Üyesi Kamuran Balkan “Genç takımımız zorlu bir grupta mücadele etmesine rağmen 5 maçta 4 galibiyet aldı. Amacımız grupta ilk ikiye kalıp gruptan çıkarak Türkiye şampiyonasına katılma hakkı elde etmek için mücadele edeceğimiz play-off gruplarına kalmak. Cuma günü İnegöl’de Dikkaldırımspor ile karşılaşacağız. Hedefimiz sahadan galibiyetle ayrılmak. Maçı kazanacağımıza inanıyorum, Oyuncularımıza güveniyorum” dedi.