Ana Sayfa
Gundem

Gençlergücü Farka Koştu

Bölgesel Amatör Lig 10. Grup temsilcimiz Gençlergücü evinde ağırladığı Yenişehir Belediyesi’ni 6-2 mağlup ederek ligde kalma adına moral buldu.

20 Ağustos 2025 - 04:08 Adem Demir 1 dk

Bölgesel Amatör Lig 10. Grup temsilcimiz Gençlergücü evinde ağırladığı Yenişehir Belediyesi’ni 6-2 mağlup ederek ligde kalma adına moral buldu.

Bu sezon yükseldiği Bölgesel Amatör Lig’de (BAL) ligde kalma savaşı veren Gençlergücü, sahasında ağırladığı Yenişehir Belediyesi’ni gol yağmuruna tuttu. Küme düşmesi haftalar önce kesinleşen rakibi karşısında etkili bir oyun ortaya koyan Gençlergücü maçın ilk yarısını 2-0 önde kapattı. İkinci yarıda arka arkaya goller ile sahadan 6-2 galip ayrılan temsilcimiz, rakibi Kartepe Suadiye’nin sahasında İzmit Belediyesi’ne mağlup olmasının ardından rakibi ile arasındaki puan farkını 2’ye indirdi ve gelecek haftalara umutlu girdi.