Gençlergücü Haftalar Sonra Güldü
Küme düşmeme mücadelesi veren gençlergücü haftalar sonra 3 puan ile tanıştı.
Küme düşmeme mücadelesi veren gençlergücü haftalar sonra 3 puan ile tanıştı.
temsilcimiz çalı belediyespor’u 1-0 mağlup etmesine rağmen orhangazi hürspor’un karacabey’i mağlup etmesi alınan 3 puan sevincini yarım bıraktı..
ligde tutunabilme mücadelesi veren gençlergücü çalı belediyespor’u 1-0 mağlup etmeyi başarmasına rağmen orhangazi hür’ün karacabey’i mağlup etmesi gençlerde moralleri bozdu.
Teknik direktör refik koç alınan 3 puanın takım üstündeki baskıyı kaldırdığını söylerken genel kaptan kamuran balkan lig sonuna kadar mücadelelerin süreceğini ifade etti.
Başkan ergün yıldız ise çok iyi oynayıp 3 puan aldıkları için sevinçli olduklarını söyledi.