Ana Sayfa
Gundem

Gençlergücü'nden Hamitler'e Yarım Düzine Gol

Pazar günü bağlar başı sahasında oynanan maçta şampiyonluğun en güçlü adayı gençlergücü grubun iddialı takımlarından olan hamitler sporu 6-1 yenerek şampiyonluğa bir adım daha yaklaştı.

19 May 2009 - 10:52 Adem Demir 2 dk

Pazar günü bağlar başı sahasında oynanan maçta şampiyonluğun en güçlü adayı gençlergücü grubun iddialı takımlarından olan hamitler sporu 6-1 yenerek şampiyonluğa bir adım daha yaklaştı.

                   Sezonun ilk yarısında İnegöl’de oynanan maçı 2–1 kaybeden Gençlergücü deplasmanda hem ilk maçın rövanşını farklı kazanmış hem de üst üste 8. galibiyete imza atarak zor bir başarıya imza atmıştır. Hamitler spor karşısında maçın başından sonuna kadar üstün olan İnegöl temsilcisinin 4 topu direklerden dönerken birçok pozisyonu da Hamitler spor kalecisi başarılı bir şekilde önleyerek skorun çok daha farklı olmasına mani oldu. Gençlergücü; Erdem 2, Ömer, Mehmet Okur, Ahmet ve Aziz’in attığı golleri ile sonuca giderken son 4 haftaya bir maçı eksiği ile grupta ikinci sırada yer alarak girdi. Maçtan sonra bir açıklama yapan Teknik sorumlu Muhammet Şaffak; “Hamitler spora ilk yarıda kendi sahamızda 2–1 yenilmiştik bu maçı kazanarak hem rövanşı almak hem de şampiyonluk yolunda önemli bir engeli aşmak istiyorduk. Hafta içinde yapmış olduğumuz çalışmalarımızın meyvesini maçı 6–1 gibi farklı bir sonuç alarak aldık. Oldukça sıcak ve bunaltıcı bir havada oynamamıza rağmen futbolcularımızın şampiyonluğa inanmış olmaları ve motivasyonumuzun üst seviyede olması maçı farklı kazanmamıza önemli etken oldu. Sıcak bir günde zor bir karşılaşmayı daha farklı kazanarak geride bıraktığımız için sevinçliyiz. Futbolcularımı elde ettikleri bu başarıdan dolayı kutluyorum. Ligin boyu biraz daha kısaldı artık geride 4 maçımız var ve fikstür olarak ta avantajlıyız hafta sonu kendi sahamızda Kurşunlu spor ile maçımız var kalan maçlarımızı da kazanarak yeniden Süper Amatör kümeye yükseleceğimize inancımız tamdır. İç saha maçlarımızda İnegöl seyircilerini yanımızda görmek ve desteklerini beklediğimizi ifade etmek isterim. Başarıya giden zor ve meşakkatli yolda bizlerin yanında yer alan ve sürekli destekleyen başta başkanımız Ergün Yıldız olmak üzere tüm yönetim kurulumuza teşekkür ediyorum.”diye konuştu.