Gençlerle Moral Bulduk
İnegölspor U-16 takımı, Akademi liginde sezona galibiyetle başladı. Bordo Beyazlı gençler, Kartalsporu 2-0 mağlup etti.
İnegölspor U-16 takımı, Akademi liginde sezona galibiyetle başladı. Bordo Beyazlı gençler, Kartalsporu 2-0 mağlup etti.
Terör saldırısı nedeniyle ilk hafta maçlarının oynanmadığı U-16 Akademi Ligi maçlarının ikinci haftasında, İnegölspor U-16 futbol takımı kendi sahasında karşılaştığı Kartalsporu 44.dk Tayfun Özkan ve 56.dk Sedat Karademir’in attığı gollerle 2-0 mağlup etmeyi başardı. Bu sonuçla İnegölspor yer aldığı B Grubu maçlarına moralli başlamış oldu.
İnegölspor altyapı teknik direktörü İlker Işıldak, kazanılan maçın ardından yaptığı açıklamada “Takım olarak iyi oynadık. Kötü durumda değiliz. Önümüzde oynayacağımız çok maç var. İlk maçın heyecanı ile maça tutuk başladık. Oyunun onuncu dakikasından sonra oyuncularımız açıldı ve paslı oynamaya başladık. Maçın genelinde rakibimize gol pozisyonu vermedik. Bol gol pozisyonuna girdik, ancak 2 pozisyonu değerlendirebildik. Galibiyetten dolayı oyuncularımızı kutluyorum. Bu maçı kazandık diye kendimizi yüceltmememiz gerekiyor. Çalışmaya ve beraber olmaya devam edeceğiz” dedi.