Ana Sayfa
Gundem

Gölette Can Verdi

Üç arkadaşıyla birlikte piknik yapmak amacıyla kestel;e bağlı şükraniye köyü;ne giden inegöllü lise öğrencisi serinlemek için girdiği gölette boğularak hayatını kaybetti.

3 May 2009 - 22:35 Adem Demir 1 dk

Üç arkadaşıyla birlikte piknik yapmak amacıyla kestel;e bağlı şükraniye köyü;ne giden inegöllü lise öğrencisi serinlemek için girdiği gölette boğularak hayatını kaybetti.

Edinilen bilgiye göre, İnegöl’de oturan Dörtçelik Endüstri Meslek Lisesi üçüncü sınıf öğrencisi Ufuk Memiş (19), 3 arkadaşıyla Kestel ilçesine bağlı Şükraniye köyüne gitti. Burada serinlemek için Çamlık Göletine giren Ufuk Memiş bir süre sonra çırpınmaya başladı. Ufuk Memiş’in çırpındığını gören ancak yüzme bilmeyen arkadaşları, çevredeki vatandaşlardan yardım istedi. Gençlerin yardım çağrıları üzerine Şükraniye köyündeki lokantada çalışan Ahmet Kızılcık, gölete girerek Ufuk Memiş’i çıkardı. Memiş, 112 Acil ekiplerinin müdahalesine rağmen kurtarılamadı. Memiş’in olay yerine gelen akrabaları fenalık geçirdi. Jandarma ekipleri olayla ilgili çok yönlü araştırma başlattı.