Güllerden sert açıklamalar
İnegölspor Teknik Direktörü Serhat Güller deplasmanda alınan Amed beraberliği sonrasında karşılaşmayı değerlendirdi.
İnegölspor Teknik Direktörü Serhat Güller deplasmanda alınan Amed beraberliği sonrasında karşılaşmayı değerlendirdi.
SORUMSUZCA DAVRANANLAR VAR
Golsüz biten Amed maçı sonrası konuşan İnegölspor Teknik Direktörü Serhat Güller zaman zaman iyi oynadıklarını söyleyerek, “Genel anlamda maçın geneline baktığımızda iyi mücadele ettik. Hesaplarımıza göre ikinci yarıda oyunu koparacağımızı düşünüyorduk. Amed’in kendi seyircisi önünde galibiyet almak istediklerini de biliyorduk. Ancak Ekrem Sarıçam’ın sorumsuzca oyundan atılması tüm planlarımızı alt üst etti. Bu yüzden istediğimiz oyuncu değişikliklerini yapamadık. Daha çok savunmaya çalıştık. Yaklaşık 35 dakika 10 kişi oynadığımız Diyarbakır deplasmanında iyi iye düşünüyorum. Sorumsuzca davranan arkadaşların da hafta içerisinde bazı şeylerini düzeltmeleri gerekiyor.