Ana Sayfa
Gundem

Hapşırık Kaza Yaptırdı

Ankaradan Bursaya gitmek isteyen bir kişi direksiyon başında hapşırık nöbetine tutulunca kaza yaptı.

23 Aralık 2009 - 19:23 Adem Demir 1 dk

Ankaradan Bursaya gitmek isteyen bir kişi direksiyon başında hapşırık nöbetine tutulunca kaza yaptı.

Alınan bilgiye göre, Ankaradan gelerek İnegöl istikametinden Bursa istikametine 06 TIM 21 plakalı hafif ticari otomobili ile giden Tamer Demirbacak (26) Şehitler köy mevkisine geldiği sırada direksiyon başında hapşırık nöbetine tutuldu. Hapşırık nedeniyle direksiyon hâkimiyetini kaybeden genç adam orta refüjlere çarparak yolun sol tarafına savruldu.

Devrilen otomobilde maddi hasar meydana gelirken, sürücü kazayı yara almadan atlattı. Göğsünde ağrı hissettiğini belirten sürücü, tedbir amacıyla İnegöl Devlet Hastanesinde gözlem altına alındı. 

Haber: Şaban Kılıçcı