Ana Sayfa
Gundem

HATA YAPMA LÜKSÜMÜZ YOKTUR !!!

GEÇEN HAFTA ZİRVE YARIŞINDA KEÇİÖREN BELEDİYESPOR ENGELİNE TAKILAN İNEGÖLSPOR HAFTA SONU OYNAYACAĞI ORHANGAZİ MAÇINDA BU MAÇIN TELAFİSİ PEŞİNDE

29 Nisan 2009 - 14:30 Adem Demir 1 dk

GEÇEN HAFTA ZİRVE YARIŞINDA KEÇİÖREN BELEDİYESPOR ENGELİNE TAKILAN İNEGÖLSPOR HAFTA SONU OYNAYACAĞI ORHANGAZİ MAÇINDA BU MAÇIN TELAFİSİ PEŞİNDE

GEÇEN HAFTA ZİRVE YARIŞINDA KEÇİÖREN BELEDİYESPOR ENGELİNE TAKILAN İNEGÖLSPOR HAFTA SONU OYNAYACAĞI ORHANGAZİ MAÇINDA BU MAÇIN TELAFİSİ PEŞİNDE TEKNİK DİREKTÖR METİN ŞAHİN OYUNCULARIM KALAN MAÇLARIN KONUMUNU İYİ BİLİYOR KAYBETME LÜKSÜMÜZ YOK DEDİ.
 
KULÜP MÜDÜRÜ FİKRET AYGÜN İSE CUMA GÜNÜ YAPILACAK OLAN KONGRENİN MAÇ ÖNCESİ TAKIMA ÖNEMLİ KATKI SAĞLAYACAĞINA İNANDIĞINI DİLE GETİRDİ.