Haydi Kafkas 3. Lig Aşkına
Eskişehir'de yapılacak olan 3.lige terfi müsabakalarında inegöl'ü temsil edecek olan kafkasspor'da bugün saat 17.00'de oynanacak zorlu hendek gençlik gündoğduspor maçı öncesi dün kulüp yönetimi sedef pastanesinde teknik heyet ve futbolcular bir araya geld
Eskişehir'de yapılacak olan 3.lige terfi müsabakalarında inegöl'ü temsil edecek olan kafkasspor'da bugün saat 17.00'de oynanacak zorlu hendek gençlik gündoğduspor maçı öncesi dün kulüp yönetimi sedef pastanesinde teknik heyet ve futbolcular bir araya geld
Kahvaltıya Başkan Recep Bayrak, yönetim kurulu üyeleri, teknik direktör Köksal Demiral ve yardımcıları ile Kafkasspor’lu futbolcular katıldı. Bursa Süper Amatör Lig B Grubunda sezonu üçüncü olarak tamamlayıp, A Grubu üçüncüsü Yenişehir Belediyespor ile üçüncü lig terfileri için baraj maçı oynayan ve rakibini saf dışı bırakarak Bursa bölgesinden üçüncü lig terfilerine gitmeye hak kazanan beşinci takım olan Kafkasspor, ilk maçını bugün Sakarya’nın Hendek Gençlik Gündoğduspor’a karşı verecek. Bu zorlu maç öncesi yönetim, teknik heyet ve futbolcular Sedef Pastanesinde kahvaltıda bir araya geldi. Terfi maçları öncesi rakipleriyle şanslarının eşit olduğunu söyleyen Teknik Direktör Köksal Demiral, İnegöl’ü ve Bursa’yı en iyi şekilde temsil edeceklerine inandıklarını söyledi. Gruplarında Bakırköyspor ile Erdekspor olduğunu ve hedeflerinin bu gruptan çıkmak olduğunu söyleyen Demiral “İlk maçımız yarın(bugün) saat 17.00 de ve müsabakalar sentetik çim sahada yapılacak. Futbolcu arkadaşlarım güveniyorum. Buraya kadar onlarda geldik. Zor maç olacak. Rakibimiz Sakarya şampiyonu, çok iyi bir takım. Bizde iyi bir takımız. Bundan sonra söz futbolcularda” dedi. Lig başlarken hedeflerini 3. lig olarak koyduklarını söyleyen Başkan Recep Bayrak, yönetim, teknik heyet ve futbolcular olarak terfilere kadar geldiklerini ve hedeflerinin terfiler sonunda 3. lige çıkmak olduğunu söyledi. İnegöl’de bekledikleri desteği görememekten şikâyetçi olan Bayrak “Eskişehir’e maddi imkansızlıklarla gidiyoruz. Her şeye rağmen elimizden gelenin en iyisini yapıp, en güzel şekilde İnegöl’ü temsil edeceğiz. Yarın(bugün) saat 13.00’de kulüp lokali önünden otobüs kaldırılacak. Tüm taraftarlarımızı bu zorlu maça bekliyoruz” dedi.