Ana Sayfa
Gundem

Hedef Üç Puan

BUGÜN KENDİ SAHASINDA KEÇİÖREN BELEDİYESPOR İLE KARŞILAŞACAK OLAN İNEGÖLSPOR BU MAÇ İÇİN KAMPA GİRDİ

22 Nisan 2009 - 10:31 Adem Demir 1 dk

BUGÜN KENDİ SAHASINDA KEÇİÖREN BELEDİYESPOR İLE KARŞILAŞACAK OLAN İNEGÖLSPOR BU MAÇ İÇİN KAMPA GİRDİ

BUGÜN KENDİ SAHASINDA KEÇİÖREN BELEDİYESPOR İLE KARŞILAŞACAK OLAN İNEGÖLSPOR BU MAÇ İÇİN KAMPA GİRDİ. TEKNİK DİREKTÖR METİN ŞAHİN TAKIMDA HAFİF SAKATLIKLARI SÜREN FUTBOLCULAR VAR BUNLARINDA SAKATLIKLARI MAÇ SAATİNE KADAR GEÇECEKTİR. SEYİRCİMİZN DESTEĞİ İLE SAHADAN 3PUANLA AYRILACAĞIZ DEDİ.