Ana Sayfa
Gundem

Hoca Gitti Puanlar Geldi

İnegölspor sarıyer'i 4-0 mağlup ederek puanını 28'e çıkardı

12 Mart 2008 - 19:28 Adem Demir 1 dk

İnegölspor sarıyer'i 4-0 mağlup ederek puanını 28'e çıkardı

Altyapı koordinatörü metin şahin nezaretinde maça çıkan bordo beyazlılar iyi oyunun farklı galibiyetle süslerken teknik direktör metin şahin bir galibiyetle her şeyin bitmediğini söyledi. Ve iç sahada oynanacak olan Eyüp maçının da kazanılmasının şart olduğunu ifade etti.

Geçen hafta İstanbul deplasmanından puansız dönen inegölspor levent devrim’in ayrılmasıyla birlikte takımın başına teknik direktör olarak altyapı koordinatörü metin şahin’in çıktığı ilk maçta Sarıyer’i 4-0 mağlup etmeyi başardı.

Maç sonu açıklama yapan teknik direktör metin şahin 3 puanın iyi olduğunu fakat bir galibiyetle her şeyin bitmediğini söyledi.

Başkan Nihat kuyumcu ise inegölspor’un ligi hak ettiği yerde bitireceğini söyledi.