Ana Sayfa
Gundem

İlçe Başkanları Söz Verdi

İLÇE BAŞKANLARI İLÇE BİNALARI ÖNÜ DIŞINDA SOKAK ARALARINDA VEYA CADDELERDE YOLU IKIYE BOLEN BAYRAKLLAR VEYA SUSLEMELER YAPMAMA SÖZÜ VERDİ

23 Mart 2009 - 10:33 Adem Demir 1 dk

İLÇE BAŞKANLARI İLÇE BİNALARI ÖNÜ DIŞINDA SOKAK ARALARINDA VEYA CADDELERDE YOLU IKIYE BOLEN BAYRAKLLAR VEYA SUSLEMELER YAPMAMA SÖZÜ VERDİ

İlçe Kaymakamı Durmuş Gençer, 29 Mart seçimleri öncesinde görüntü

ve gürültü kirliliğine yönelik centilmenlik anlaşması yapan siyasi

parti ilçe başkanlarıyla yeniden bir araya geldi.

Fenerbahçeliler Derneğinde İlçe Kaymakamı Durmuş Gençer

Başkanlığında yapılan toplantıya Saadet Partisi, Ak Parti,

Milliyetçi Hareket Partisi, Demokrat Parti, Anavatan Partisi, 

Millet Partisi ve İşçi Partisinin ilçe başkanları katıldı.

Toplantı sonunda bir değerlendirme yapan İlçe Kaymakamı Durmuş

Gençer, 29 Mart tarihinde yapılacak mahalli seçimlerinin güvenli ve

demokratik ortamda geçmesi, YSK’nın koyduğu seçim yasaklarına

harfiyen uyulması ve yine ilçemizde görüntü ve gürültü kirliliğine

meydan vermemek için yapmış oldukları toplantıların sonuçlarını bir

kez daha gözden geçirdiklerini söyledi.

Yaptığı açıklamasında siyasi partilere teşekkür eden Gençer,

“Toplantıda aldığımız kararlardan bugüne memnuniyet verici

gelişmeler oldu. Çok küçük istisnaların dışında genel anlamda

verilen sözlere ve seçim yasaklarına harfiyen uyuldu. DEDİ

BUNA GÖRE PARTİLERİN İLÇE BAŞKANLARI İLÇE BİNALARI ÖNÜ DIŞINDA

SOKAK ARALARINDA VEYA CADDELERDE YOLU IKIYE BOLEN BAYRAKLLAR VEYA

SUSLEMELER YAPAMAMA SÖZÜ VERDİ