Ana Sayfa
Gundem

İMYO' DA KAYITLAR BAŞLADI

Uludağ üniversitesine bağlı olan inegöl meslek yüksekokulunda kayıtlar başladı

2 Eylül 2008 - 13:10 Adem Demir 1 dk

Uludağ üniversitesine bağlı olan inegöl meslek yüksekokulunda kayıtlar başladı

ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİNE BAĞLI OLAN İNEGÖL MESLEK YÜKSEKOKULUNDA KAYITLAR BAŞLADI. İMYO MÜDÜRÜ YRD. DOÇ. DR. YAHYA IŞIK KAYITLARIN 08 EYLÜL GÜNÜ SONA ERECEĞİNİ SÖYLEDİ.

ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ İNEGÖL MESLEK YÜKSEKOKULUNDA KAYITLAR BAŞLADI.

2008–2009 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILINDA TOPLAM 809 ÖĞRENCİ İNEGÖL MESLEK YÜKSEK OKULU’NA KAYIT YAPTIRMAYA HAK KAZANANIRKEN, ÖĞRENCİLER İNEGÖL’E GELİP KAYITLARINI YAPTIRMAYA BAŞLADILAR.

İMYO MÜDÜRÜ YRD. DOÇ. DR. YAHYA IŞIK KAYITLARIN 08 EYLÜL GÜNÜ SONA ERECEĞİNİ SÖYLEDİ.