İNBAK A.Ş.'den İnegölspor'a Moral Yemeği
Zorlu orhangazi deplasmanı öncesi inbak a.ş. inegölspor teknik heyet ve futbolcularına besler-2 de moral yemeği verdi.
Zorlu orhangazi deplasmanı öncesi inbak a.ş. inegölspor teknik heyet ve futbolcularına besler-2 de moral yemeği verdi.
Yemeğe İNBAK Yönetim Kurulu Üyesi Kaan Yokuş, İnegölspor Kulüp Müdürü Fikret Aygün, Teknik Direktör Metin Şahin, teknik heyet ve futbolcular katıldı. İnegölspor’a bu geçiş aşamasında destek olmak için böyle bir yemeği organize ettiklerini söyleyen İNBAK Yönetim Kurulu üyesi Kaan Yokuş, Orhangazispor maçında İnegölspor’a başarılar diledi. İNBAK’a kongre sürecinde bulunan İnegölspor’a katkıda bulunmak amacıyla yemek verdikleri için teşekkür eden kulüp müdürü Fikret Aygün, kongrede İnegölspor’a yakışan bir yönetimin oluşturulacağına inandığını söyledi. Ligde lider konumda olduklarını ve en yakın rakipleriyle aralarında 4 puan bulunduğunu söyleyen Aygün, Pazar günü Orhangazi maçını kazanarak yeni yönetime galibiyeti hediye etmek istediklerini dile getirdi.