Ana Sayfa
Gundem

İnegöl Belediyesi 'Alanyurt Ek Hizmet Binası' Hizmete Hazır

İnegöl belediyesi 'alanyurt ek hizmet binası' hizmete hazır 29 mart'ta ki yerel seçimler öncesinde resmi olarak, 6 mahallesi ile birlikte inegöl'e belediyesi mücavir alanı içine alınan alanyurt'un belediye binası, inegöl belediyesi tarafından kısa sürede

1 May 2009 - 13:14 Adem Demir 3 dk

İnegöl belediyesi 'alanyurt ek hizmet binası' hizmete hazır 29 mart'ta ki yerel seçimler öncesinde resmi olarak, 6 mahallesi ile birlikte inegöl'e belediyesi mücavir alanı içine alınan alanyurt'un belediye binası, inegöl belediyesi tarafından kısa sürede

                            İnegöl Belediyesi ‘Alanyurt Ek Hizmet Binası’ Hizmete Hazır 29 Mart’ta ki yerel seçimler öncesinde resmi olarak, 6 mahallesi ile birlikte İnegöl’e Belediyesi mücavir alanı içine alınan Alanyurt’un Belediye binası, İnegöl Belediyesi tarafından kısa sürede revize edilerek, “İnegöl Belediyesi Alanyurt Ek Hizmet Binası” adı altında hizmete başladı. Belediye Başkanı Alinur Aktaş, dün saat 16.00’da Belediye Başkan Yardımcısı Yusuf Şen, AK Parti İlçe Başkanı Bülent Temelli, AK Partili Belediye Meclis üyeleri Refika Kasapoğlu, Turgay Yel, Nedim Bayram, Mehmet Ergene, Eşref Özçetin, Berat Ertopuz, Gülbey Koçan, Hüseyin Sadırlı, Latif Balantekin, Fatih Mahallesi Muhtarı Selami Kavık, Cumhuriyet Mahallesi Muhtarı İbrahim Bağcı, Yunusemre Mahallesi Muhtarı Nezir Yalanız, Yeni Mahalle Muhtarı Balabey Gürler, Esentepe Mahallesi Muhtarı Süreyya Aydın, Üçevler Mahallesi Muhtarı Ridyettin Serbest ile birlikte Ek Hizmet Binasına giderek, bazı tetkiklerde bulundu. Hizmet Masası bölümünde bir açıklamada bulunan Belediye Başkanı Alinur Aktaş, burada Belediyenin ortaya koyduğu en önemli hizmetin, Hizmet Masası birimini oluşturmak olduğunu belirterek, “Biz Mevcut İnegöl - Alanyurt - Yeni İnegöl, üçlü sacayağının, gerek alt yapı gerek üst yapı açısından sağlıklı planlanabilmesi için, tek elden sevk ve idare edilmesi gerektiğini her vesile ile söyledik” dedi. Alanyurt halkına bir söz verdiklerini vurgulayan Aktaş, Alanyurt halkının hizmeti yerinde ve İnegöl Belediyesi'nin gücü ve kalitesi ile alacaklarını söyledi. Seçim beyannamesinde projelerini ortaya koyarken de Alanyurt'u özellikle dikkate aldıklarını ileri süren Başkan Aktaş, “Seçimin ertesi günü kollarımızı sıvadık ve bir an önce Alanyurt halkımıza hizmetlerimizi ulaştırmak için çalışmalarımıza başladık.

                Biz, Alanyurt'un sorunlarını biliyoruz. Özellikle ulaşım, yol, su, altyapı, çöp ve sosyal ihtiyaçları için acil eylem planımızı yaptık. Burada yaşayan vatandaşlarımız, İnegöl Belediyesi'nin güç ve imkânları ile yerinde yönetilmenin farkını en kısa sürede fark edeceklerdir” diye konuştu. Öncelikle Alanyurt Belediyesi çalışanlarının, İnegöl Belediyesi bünyesinde görev ve sorumluluk dağılımını gerçekleştirdiklerini söyleyen Aktaş, “Mevcut Binanın İnegöl Belediyesi Ek Hizmet Binası olarak vatandaşlarımıza hizmet vermesi için gerekli görevlendirmeyi yaptık. Kısa sürede mevcut binamızın tadilat ve bakım çalışmalarını tamamladık. Çevresini düzenledik. Dış cephesini de elden geçirerek boyasını yeniledik. Belediye zabıtamızı ve itfaiyemizi burada görevlendirdik. Yine tahsilat servisimizi oluşturduk. Alanyurt'ta oturan vatandaşlarımız Belediye ile ilgili tüm ödemelerini Alanyurt Belediye Hizmet binamızın birinci katında yapabilirler. Tabi dileyen de İnegöl merkez de ödemelerini rahatlıkla yapabilir. Burada ortaya koyduğumuz en önemli hizmet ise, ‘Hizmet Masası Birimi’dir. Fiziki ortam ve teknik donanımla ilgili çalışmalarımızı kısa sürede tamamladık” dedi. Bugünden itibaren Alanyurt'ta oturan vatandaşların Belediye ile ilgili tüm istek ve şikâyetlerini Hizmet Masasına bildirebileceklerini duyuran Aktaş, “Hizmet Masamız, vatandaşlarımızın talepleri ile ilgili gerekli çalışmayı hemen başlatacak ve ilgili birimlerimize konuları iletecektir. Ücretsiz 185'nolu telefondan Alanyurt’taki tüm vatandaşlarımız da Hizmet Masamıza ulaşabilirler. Alanyurt'umuza, İnegöl ile birlikte yönetilmenin avantajlarını yaşatmanın heyecanı içerisindeyiz. Yaptığımız ve yapacağımız çalışmaların halkımız için hayırlı olmasını diliyorum” dedi. Aktaş, Alanyurt’un artık Jandarma Komutanlığının sorumluluğundan çıkarak Emniyet Müdürlüğünün sorumluluğuna geçeceği için, Belediye Ek Hizmet Binasının üst katlarının beklide Emniyet görevlileri için ayrılacağını da sözlerine ekledi