İnegöl'de bunalıma giren genç bıçakla kendini doğradı!
Bursa İnegöl’de 23 yaşındaki Emin Ç., bıçakla kendine zarar verdi. Yaralı genç, polis eşliğinde hastaneye kaldırıldı. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
Bursa İnegöl’de 23 yaşındaki Emin Ç., bıçakla kendine zarar verdi. Yaralı genç, polis eşliğinde hastaneye kaldırıldı. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
İNEGÖL’DE KORKUTAN OLAY: GENÇ KENDİNE BIÇAKLA ZARAR VERDİBursa’nın İnegöl ilçesi Mahmudiye Mahallesi Suyolu Caddesi Kaplan Sokak’ta yaşanan olayda, 23 yaşındaki Emin Ç., henüz bilinmeyen bir nedenle elindeki bıçakla kendine zarar verdi.
POLİS VE SAĞLIK EKİPLERİ HIZLA OLAY YERİNE ULAŞTIÇevredeki vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Polis ekipleri, olay yerine geldiklerinde Emin Ç.'yi elindeki bıçakla müdahale edilmesi güç bir durumda buldu. Kısa sürede kontrol altına alınan genç, elindeki bıçak polis tarafından alındıktan sonra sağlık ekiplerine teslim edildi.
HASTANEYE KALDIRILDIVücudunun çeşitli bölgelerinden yaralanan Emin Ç., polis nezaretinde ambulansla İnegöl Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. Burada tedavi altına alınan gencin sağlık durumunun stabil olduğu öğrenildi.
OLAYLA İLGİLİ SORUŞTURMA BAŞLATILDIPolis ekipleri olayla ilgili geniş çaplı bir soruşturma başlattı. Emin Ç.’nin kendine neden zarar verdiği henüz netleşmezken, olayın psikolojik nedenlerden kaynaklandığı tahmin ediliyor.