İnegöl'de din görevlisi ölümden döndü!
İnegöl Mahmudiye Mahallesi’ndeki gençlik merkezinde tabela asarken 3 metreden düşen din görevlisi yaralandı, hastaneye kaldırıldı.
İnegöl Mahmudiye Mahallesi’ndeki gençlik merkezinde tabela asarken 3 metreden düşen din görevlisi yaralandı, hastaneye kaldırıldı.
GENÇLİK MERKEZİNDE TABELA MONTAJI KAZAYLA SONUÇLANDIBursa’nın İnegöl ilçesinde Diyanet İşleri Başkanlığı’na bağlı yeni hizmete açılan gençlik merkezinde yaşanan kazada bir kişi yaralandı. Kaza, Mahmudiye Mahallesi Sanayi Camii’nin bahçesinde meydana geldi.
3 METRE YÜKSEKTEN DÜŞTÜGençlik merkezinde görevli olan Kenan Ö. (54), merkezin tabelasını monte etmek için merdivene çıktı. Ancak montaj sırasında dengesini kaybeden din görevlisi, yaklaşık 3 metre yükseklikten yere düşerek yaralandı.
HASTANEYE KALDIRILDIKazayı görenlerin ihbarı üzerine olay yerine 112 Acil Servis ekipleri sevk edildi. İlk müdahalesi olay yerinde yapılan yaralı, ambulansla İnegöl Devlet Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı.
SAĞLIK DURUMU TAKİPTEKenan Ö.’nün sağlık durumunun netleşmesi için kontrollerin sürdüğü öğrenildi. Olayla ilgili olarak yetkililer gerekli incelemeleri başlattı.