Ana Sayfa
Gundem

İnegöl'de durağı söküp götürdüler

İnegöl'e bağlı Kozluca Köyü'nde meydana gelen olayda, kimliği belirsiz kişiler otobüs bekleme durağını söküp götürdü.

7 May 2024 - 10:56 Adem Demir 1 dk

İnegöl'e bağlı Kozluca Köyü'nde meydana gelen olayda, kimliği belirsiz kişiler otobüs bekleme durağını söküp götürdü.

Olay Kozluca Mahallesi'nde meydana geldi. Belediye tarafından mahalledeki vatandaşların kullanması için yerleştirilen otobüs durağı, gece saatlerinde kimliği belirsiz kişiler tarafından söküldü.

Sabah saatlerinde otobüs durağının sökülerek götürüldüğünü gören mahalle sakinleri kısa bir şok yaşadı.

Durağı kimlerin götürdüğü ise bilinmiyor.