İnegöl'de Gece Yarısı Dehşeti! Arkadaşını İki Kez Bıçakladı
İnegöl'de "toprak bastı" parası nedeniyle çıkan tartışma bıçaklı kavgaya dönüştü. Ağır yaralanan kişi hastaneye kaldırılırken şüpheli kaçtı.
İnegöl'de "toprak bastı" parası nedeniyle çıkan tartışma bıçaklı kavgaya dönüştü. Ağır yaralanan kişi hastaneye kaldırılırken şüpheli kaçtı.
Bursa'nın İnegöl ilçesinde "toprak bastı" parası nedeniyle çıkan tartışma kanlı bitti. Arkadaşlar arasında başlayan tartışmada bir kişi bıçaklanarak ağır yaralanırken, şüpheli olay yerinden kaçtı.
TARTIŞMA KAVGAYA DÖNÜŞTÜ
Olay, saat 22.30 sıralarında Orhaniye Mahallesi Mesudiye Caddesi üzerinde meydana geldi.
İddiaya göre Tolga K. (34), "toprak bastı" parası olarak aldığı 15 bin TL'yi damadın babasına geri verdi. Paranın iade edildiğini öğrenen arkadaşı Murat C., bu duruma tepki göstererek Tolga K.'den parayı istedi.
İkili arasında başlayan sözlü tartışma kısa sürede büyüyerek kavgaya dönüştü.
BIÇAKLA SALDIRIP KAÇTI
Kavga sırasında Murat C., yanında bulunan bıçakla Tolga K.'yi sol bacağından iki kez bıçakladı. Saldırının ardından şüpheli olay yerinden hızla kaçtı.
Çevredeki vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine 112 Acil Sağlık ve polis ekipleri sevk edildi.
YARALININ DURUMU CİDDİ
Sağlık ekipleri tarafından olay yerinde ilk müdahalesi yapılan Tolga K., ambulansla İnegöl Devlet Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı.
Yaralının sağlık durumunun ciddiyetini koruduğu öğrenildi.
Polis ekipleri ise olay yerinden kaçan şüpheli Murat C.'nin yakalanması için geniş çaplı çalışma başlattı.