İnegöl'de meyve toplarken hastanelik oldu!
İnegöl'de armut ağacına çıkan Tacettin U., dengesini kaybederek düştü. Yaralı ambulansla İnegöl Devlet Hastanesine kaldırıldı.
İnegöl'de armut ağacına çıkan Tacettin U., dengesini kaybederek düştü. Yaralı ambulansla İnegöl Devlet Hastanesine kaldırıldı.
İNEGÖL’DE AĞAÇTAN DÜŞEN ADAM YARALANDI
İnegöl'de meydana gelen olayda Tacettin U., çıktığı armut ağacından düşerek yaralandı.
OLAY NASIL MEYDANA GELDİ?
Kaza, İnegöl’ün kırsal İsaören Mahallesi’nde bulunan bir evin bahçesinde yaşandı. Meyve toplamak için armut ağacına çıkan Tacettin U., dengesini kaybederek yere düştü.
HASTANEYE KALDIRILDI
Çevredekilerin ihbarı üzerine olay yerine sağlık ekipleri sevk edildi. İlk müdahalesi burada yapılan yaralı, ambulansla İnegöl Devlet Hastanesine kaldırıldı.
SORUŞTURMA BAŞLATILDI
Olayla ilgili jandarma ekiplerinin inceleme başlattığı öğrenildi. Yaralının sağlık durumunun iyi olduğu bildirildi.