Ana Sayfa
Gundem

İnegöl'de Trafik Kurallarını İhlal Edenlere Geçit Yok

İnegöl'de polis ekiplerinin gerçekleştirdiği trafik uygulamasında 500 bin lira ceza kesildi. Alkollü araç kullanan 2 sürücünün ehliyetine el konuldu.

2 saat önce Emrah Ufuk Çıttır 2 dk

İnegöl'de polis ekiplerinin gerçekleştirdiği trafik uygulamasında 500 bin lira ceza kesildi. Alkollü araç kullanan 2 sürücünün ehliyetine el konuldu.

Bursa'nın İnegöl ilçesinde İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri tarafından gerçekleştirilen kapsamlı trafik uygulamasında yüzlerce araç ve sürücü denetlendi. İlçe genelinde farklı noktalarda yapılan denetimlerde trafik kurallarını ihlal ettiği belirlenen sürücülere toplam 500 bin lira idari para cezası uygulanırken, alkollü araç kullandıkları tespit edilen 2 sürücünün ehliyetine el konuldu.

İLÇE GENELİNDE GENİŞ KAPSAMLI DENETİM

İnegöl İlçe Emniyet Müdürlüğü Trafik Büro Amirliği ekipleri, ilçe genelinde belirlenen farklı kontrol noktalarında kapsamlı denetimler gerçekleştirdi. Uygulama kapsamında araçlar tek tek durdurularak sürücü belgeleri, ruhsatlar ve trafik kurallarına uyum denetlendi.

Denetimlerde emniyet kemeri kullanımı, alkollü araç kullanımı, evrak kontrolleri ve diğer trafik kuralları titizlikle incelendi.

500 BİN LİRA CEZA UYGULANDI

Yapılan kontrollerde çeşitli trafik kurallarını ihlal ettiği belirlenen sürücüler hakkında idari işlem uygulandı. Ekipler tarafından gerçekleştirilen denetimlerde toplam 500 bin lira idari para cezası kesildi.

Kurallara uymayan sürücüler hakkında ilgili trafik mevzuatı kapsamında gerekli işlemler yapılırken, denetimlerin caydırıcılığının artırılması hedefleniyor.

ALKOLLÜ SÜRÜCÜLERE YASAL İŞLEM

Uygulama sırasında yapılan kontrollerde alkollü araç kullandıkları belirlenen 2 sürücünün ehliyetlerine yasal işlem kapsamında el konuldu.

Emniyet ekipleri, alkollü araç kullanımının hem sürücüler hem de diğer yol kullanıcıları için büyük risk oluşturduğunu belirterek bu tür ihlallere karşı denetimlerin kararlılıkla sürdürüleceğini ifade etti.

DENETİMLER DEVAM EDECEK

İnegöl Emniyet Müdürlüğü'nden edinilen bilgilere göre, ilçe genelinde trafik güvenliğinin sağlanması, can ve mal kayıplarının önlenmesi amacıyla trafik uygulamaları aralıksız devam edecek.

Yetkililer, sürücülerin trafik kurallarına uymaları, hız limitlerini aşmamaları ve özellikle alkollü şekilde direksiyon başına geçmemeleri konusunda uyarıda bulundu.