Ana Sayfa
Gundem

İnegöl Derbisine Doğru

Kafkasspor başkanı nedim sevim perşembe günü oynayacakları kurtuluş maçında 3 puandan önce centilmenliğin ön plana çıkmasını istedi .sevim sonuç ne olursa olsun kazanan inegöl futbolu olsun diye konuştu

12 Şubat 2008 - 19:33 Adem Demir 1 dk

Kafkasspor başkanı nedim sevim perşembe günü oynayacakları kurtuluş maçında 3 puandan önce centilmenliğin ön plana çıkmasını istedi .sevim sonuç ne olursa olsun kazanan inegöl futbolu olsun diye konuştu

Kafkasspor Başkanı Nedim Sevim Perşembe Günü Oynayacakları Kurtuluş Maçında 3 Puandan Önce Centilmenliğin Ön Plana Çıkmasını İstedi .Sevim Sonuç Ne Olursa Olsun Kazanan İnegöl Futbolu Olsun Diye Konuştu