Ana Sayfa
Gundem

İnegölspor : 4 Sarıyer : 0

İnegölspor kendi evinde oynadığı maçta 4-0 gibi net bir sonuçla galip geldi.

12 Mart 2008 - 16:19 Adem Demir 1 dk

İnegölspor kendi evinde oynadığı maçta 4-0 gibi net bir sonuçla galip geldi.

Teknik Direktör Levent Devrimin görevinden ayrılmasından sonra ilk maçına çıkan İnegölspor Sarıyeri  4-0 mağlup ederek puanını 28’e çıkardı. Altyapı koordinatörü Metin Şahin nezaretinde maça çıkan bordo beyazlılar iyi oyunu farklı galibiyetle süslerken Teknik Direktör Metin Şahin bir galibiyetle her şeyin bitmediğini söyledi. Ve iç sahada oynanacak olan Eyüp maçının da kazanılmasının şart olduğunu ifade etti. Geçen hafta İstanbul deplasmanından puansız dönen inegölspor Levent Devrim’in ayrılmasıyla birlikte takımın başına teknik direktör olarak altyapı koordinatörü Metin Şahin’in çıktığı ilk maçta Sarıyer’i 4-0 mağlup etmeyi başardı. Maç sonu açıklama yapan teknik direktör Metin Şahin 3 puanın iyi olduğunu fakat bir galibiyetle her şeyin bitmediğini söyledi. Başkan Nihat kuyumcu ise inegölspor’un ligi hak ettiği yerde bitireceğini söyledi.   Grupta Alınan Diğer Sonuçlar ise Şöyle : Karagümrük - Zeytinburnuspor 0-3 Eyüpspor - Bozüyükspor           0-2 Gebzespor - Güngören Bel        1-0