İnegölspor'a Ceza Yağdı
Çerkezköy deplasmanında çıkan olaylardan dolayı iki takımın üçer oyuncusuna beşer maç ceza geldi.
Çerkezköy deplasmanında çıkan olaylardan dolayı iki takımın üçer oyuncusuna beşer maç ceza geldi.
TFF ceza kurulu'nun kararı şu şekilde;
İNEGÖLSPOR Kulübü sporcuları ALİ CAN TEZ, MUSTAFA VARGEL ve SERKAN YALÇIN'ın rakip takım oyuncularına yönelik saldırı nedeniyle takdiren 5 RESMİ MÜSABAKADAN MEN CEZASI ile cezalandırılmalarına ve
İNEGÖLSPOR Kulübü başkanı YUSUF ŞEN'in, müsabaka hakemine yönelik hakareti nedeniyle takdiren 30 GÜN HAK MAHRUMİYETİ ve 5.000.-TL PARA CEZASI ile cezalandırılmasına karar verildi.
İNEGÖLSPOR Kulübünün, 21.02.2010 tarihinde oynanan ÇERKEZKÖY BLD.SPOR - İNEGÖLSPOR 3.Lig 1. Grup futbol müsabakasında, mensuplarının neden olduğu saha olayları nedeniyle takdiren 2.500.-TL PARA CEZASI ile cezalandırılmasına,
ÇERKEZKÖY BLD.SPOR Kulübünün ise mensuplarının neden olduğu saha olayları nedeniyle takdiren 5.000.-TL PARA CEZASI ile cezalandırılmasına,
Aynı müsabakada ÇERKEZKÖY BLD.SPOR Kulübü sporcusu ESER BERKİL'in 6, UĞUR AYAR' ve HÜSEYİN ÖZTÜRK'ün, rakip takım oyuncusuna yönelik saldırısı nedeniyle takdiren 5 RESMİ MÜSABAKADAN MEN CEZASI ile cezalandırılmalarına hükmedildi.
Kaynak:inegölsöz