İnegölspor'da Değişen Bişe Yok
İnegölspor ligin. yarısının ilk maçında gebzespor ile yine 0-0 berabere kaldı.
İnegölspor ligin. yarısının ilk maçında gebzespor ile yine 0-0 berabere kaldı.
Bordo beyazlılar aldığı beraberlikle büyük avantaj kaçırırken teknik direktör levent devrim bu maçta futbolcularının fizik olarak çok kötü olduklarını söyledi.
İnegölspor gebzespor ile 0–0 berabere kalarak büyük bir avantajı kaçırdı. Bordo beyazlılarda arif 2 pozisyondan sonuç alamazken taraftarın istifa sloganına karşılık başkan Nihat kuyumcu koltuk meraklısı değiliz biz bu işi malımızla ve zamanımızla birlikte severek yapıyoruz diye konuştu.
Teknik direktör levent devrim ise futbolcuların bugün kötü oynadıklarını söyleyerek bunu deplasmanda telafi edeceğiz dedi.