İnegölspor'da Kritik Gün
Abdullah ezim başkanlığında yönetimin istifa etmesinin ardından gidilen kongre sürecinde yapılan ilk olağan üstü kongre geçtiğimiz hafta çarşamba akşamı ilgisizlik nedeniyle yapılamamış ve kongre bugüne ertelenmişti.
Abdullah ezim başkanlığında yönetimin istifa etmesinin ardından gidilen kongre sürecinde yapılan ilk olağan üstü kongre geçtiğimiz hafta çarşamba akşamı ilgisizlik nedeniyle yapılamamış ve kongre bugüne ertelenmişti.
Seçimlerden hemen önce 23 Mart tarihinde yapılan olağan üstü kongrede yönetim oluşmaması nedeniyle yeniden yönetime talip olan Abdullah Ezim başkanlığında ki yönetim kongre üzerinden bir hafta geçmesinin ardından istifa etmesi ile girilen sancılı kongre sürecinde sona yaklaşıldı. Bu akşam yapılacak olan olağanüstü kongrede eğer yine bir yönetim oluşmazsa İnegölspor kayyuma gidecek ve fesih işlemleri başlayacak. Geçtiğimiz hafta yapılması planlanan ancak ilgisizlik nedeniyle yapılamayan olağan üstü kongrede İnegölspor’lu taraftarlar İnegöl Belediye Başkanı Alinur Aktaş’a çağrıda bulunmuş ve takıma sahip çıkmasını istemişti. Alinur Aktaş’ın taraftarın ve İnegöllü sporseverlerin çağrısına cevap verip vermeyeceği bu akşam ki toplantıda belli olacak. İnegöl Belediye Başkanı Alinur Aktaş’ın Düzcespor maçı öncesi futbolculara verdiği sözü yerine getirmesi ve prim dağıtması Başkan Aktaş’ın bu konuda bir girişimi olacağı şeklinde değerlendiriliyor.