Ana Sayfa
Gundem

İnegölspor’dan ses yok

Ligde istediği sonuçları alamayan İnegölspor, Diyarbakır temsilcisi Amedspor’un konuğu oldu.

4 Ekim 2015 - 18:50 Adem Demir 1 dk

Ligde istediği sonuçları alamayan İnegölspor, Diyarbakır temsilcisi Amedspor’un konuğu oldu.

Sezona Tarsus deplasmanında aldığı 3 puanla başlayan fakat ardından oynadığı 3 maçta sadece 1 puan alabilen İnegölspor, ligin 5.hafta maçında Amedspor’un konuğu oldu.

KAYIPLAR DEVAM ETTİ

Oynadığı futbolla taraftarını hayal kırıklığına uğratan temsilcimiz, rakibiyle 0-0 berabere kaldı ve kötü gidişata dur diyemedi. 

Mücadeleyi Bordo Beyazlı temsilcimiz Ekrem Sarıçam’ın kırmızı kart görmesiyle 10 kişi tamamladı. İnegölspor bu beraberliğin ardından haftayı 5 puanla 15. Sırada tamamladı. Temsilcimiz önümüzdeki hafta sahasında Tuzlaspor’u konuk edecek.