Ana Sayfa
Gundem

İnegölspor İçin İşler Giderek Kötüleşiyor

TFF 2. Lig 1. Klasman Grubu'nda yapılan maçta Güngören Belediyespor, İnegölspor'u 3-0 yendi.

20 Nisan 2008 - 17:53 Adem Demir 1 dk

TFF 2. Lig 1. Klasman Grubu'nda yapılan maçta Güngören Belediyespor, İnegölspor'u 3-0 yendi.

İnegölspor da gidişat herkesi gitgide düşündürüyor kimisi teknik heyete kimisi yönetime kimiside taraftara yükleniyor, ama ortada kesin birşey varsa oda NE OLACAK BU İNEGÖLSPOR 'un HALİ dedirttiriyo...
 
 

İNEGÖLspor ateşle oynamayı sürdürüyor. Bordo beyazlılar umutlu gittiği Güngören belediye deplasmanında 3–0 mağlup olarak küme düşme potasına indi. Maç sonu açıklama yapan başkan Nihat kuyumcu bazı konularda yönetim olarak bizde hata yaptık ama kalan 4 maçta bunları bir tarafa bırakıp ligde kalacağız diye konuştu.

İnegöl spor Güngören belediyespor’a 3-0 yenilerek küme düşme tehlikesini, iyice hissetmeye başladı.

Maç sonu açıklama yapan başkan Nihat kuyumcu bazı konularda hata yaptıklarını söyleyerek buna rağmen oynayacağımız 4 final maçından istediğimiz alıp ligde kalacağız diye konuştu.

Teknik direktör zeki çakır ise oyunun kırılma noktalarında hata yaptıklarını söyleyerek buna rağmen avantaj bizde Zeytinburnu ile iç sahadaoynayacağız bu maç konumumuzu belirleyecek diye konuştu.