İNEGÖLSPORDAN KÖTÜ BAŞLANGIÇ
İNEGÖLSPOR LİGİN İLK MAÇINDA PURSAKLARA 1-0 MAĞLUP OLDU
İNEGÖLSPOR LİGİN İLK MAÇINDA PURSAKLARA 1-0 MAĞLUP OLDU
2008–2009 futbol sezonunda 3. lig 3. grupta mücadele eden İnegölspor deplasmanda oynadığı Pursaklar A.Ş. maçını 1-0 kaybederek sezona kötü bir başlangıç yaptı. ilk yarısı 0-0 golsüz berabere biten maçta ikinci yarının 82. dakikasında ismailin ayağından yediği gole cevap veremeyen İnegölspor sezonun ilk maçında aldığı mağlubiyetle kötü bir başlangıç yapmış oldu.
İnegölspor Teknik Direktörü Sedat Özbağ Süper Kanal'a maçtan sonra yaptığı açıklamada iyi oynayamadıklarını belirterek "Pursaklar spor bizden daha iyi oynadı biz kötüydük" dedi