Ana Sayfa
Gundem

İngaz'dan Doğalgaz Kullanım

Geçtiğimiz gün meydana gelen doğalgaz zehirlenmesinin ardından yetkililer inegöllüleri uyardılar ve doğalgaz bacakarını temiz tutmalarını istediler

17 Aralık 2008 - 11:52 Adem Demir 1 dk

Geçtiğimiz gün meydana gelen doğalgaz zehirlenmesinin ardından yetkililer inegöllüleri uyardılar ve doğalgaz bacakarını temiz tutmalarını istediler

GEÇTİĞİMİZ GÜN MEYDANA GELEN DOĞALGAZ ZEHİRLENMESİNİN ARDINDAN             YETKİLİLER İNEGÖLLÜLERİ UYARDILAR VE DOĞALGAZ BACAKARINI TEMİZ TUTMALARINI İSTEDİLER

GEÇTİĞİMİZ GÜN İNEGÖL MERKESİNDE 5 KİŞİ DOĞALGAZ SIZINTISINı NEDENİYLE ZEHİRLENMİŞ VE İNEGÖL DEVLET HASTANESİNE KALDIRILARAK TEDAVİ ALDINA ALINMIŞTI.

YAŞANAN OLUMSUZ OLAYIN ARDINDAN BİR AÇIKLAMA YAPAN ingAz  YETKİLİLERİ DOĞALGAZ SIZINTILARININ SEBEPLERİNİ AÇIKLAYARAK VATANDAŞLARIN DOĞALGAZ BACALARININ BAKIMINI YAPMALARI GEREKTİĞİNİ SÖYLEDİLER.

,