Ana Sayfa
Gundem

İple kendini asarak hayatına son verdi

Yenice Mahallesi Karanfil Sokakta bulunan evde tek başına yaşayan 55 yaşındaki Sami Erkuş evinin girişinde kendini astı.

26 Haziran 2019 - 19:15 Adem Demir 1 dk

Yenice Mahallesi Karanfil Sokakta bulunan evde tek başına yaşayan 55 yaşındaki Sami Erkuş evinin girişinde kendini astı.

2 gün önce kendini asan Sami Erkuş’un cesedinden yayılan kokuyu fark eden mahalle sakinleri eve girdiklerinde şok oldular. Olay yerine gelen emniyet ekipleri Erkuş’un cesedini ipten indirdi. Olay yerinin incelemesinin ardından Erkuş’un cesedi kesin ölmüm sebebinin belirlenmesi için adli tıp kurumuna gönderildi.

 
EVİN YANMIŞTI

Hayatına son veren adamın 3 sene önce evi yanmıştı.