Ana Sayfa
Gundem

İşitme engelliler milli takımı yarı finale yükseldi

Avrupa’nın ilk 4 takımı arasına adını yazdıran İşitme Engelliler Milli Takımımız, Perşembe günü yarı final müsabakasına çıkarak final mücadelesi verecek

20 Ağustos 2025 - 06:56 Adem Demir 1 dk

Avrupa’nın ilk 4 takımı arasına adını yazdıran İşitme Engelliler Milli Takımımız, Perşembe günü yarı final müsabakasına çıkarak final mücadelesi verecek

Avrupa’nın ilk 4 takımı arasına adını yazdıran İşitme Engelliler Milli Takımımız, Perşembe günü yarı final müsabakasına çıkarak final mücadelesi verecek.
İşitme Engelliler Avrupa Futsal Şampiyonası çeyrek final maçında Belerus’u 3-1 mağlup eden İşitme Engelliler Milli Rakımımız yarı finale yükseldi. Millileri Belarus karşısında 3-1 galibiyete taşıyan golleri; İbrahim, Hüseyin ve Hakan kaydetti.