İşitme engelliler milli takımı yarı finale yükseldi
Avrupanın ilk 4 takımı arasına adını yazdıran İşitme Engelliler Milli Takımımız, Perşembe günü yarı final müsabakasına çıkarak final mücadelesi verecek
Avrupanın ilk 4 takımı arasına adını yazdıran İşitme Engelliler Milli Takımımız, Perşembe günü yarı final müsabakasına çıkarak final mücadelesi verecek
Avrupanın ilk 4 takımı arasına adını yazdıran İşitme Engelliler Milli Takımımız, Perşembe günü yarı final müsabakasına çıkarak final mücadelesi verecek.İşitme Engelliler Avrupa Futsal Şampiyonası çeyrek final maçında Belerusu 3-1 mağlup eden İşitme Engelliler Milli Rakımımız yarı finale yükseldi. Millileri Belarus karşısında 3-1 galibiyete taşıyan golleri; İbrahim, Hüseyin ve Hakan kaydetti.