Kafkas derbiye hazırlanıyor
Yeni sezonda henüz maç oynamayan Kafkasspor Pazar günü oynanacak İnegöl derbisinde Yenicespor ile karşılaşacak.
Yeni sezonda henüz maç oynamayan Kafkasspor Pazar günü oynanacak İnegöl derbisinde Yenicespor ile karşılaşacak.
Derbi hazırlıklarını sürdüren Kafkasspor’da Basın Sözcüsü Veysel Kaya lige galibiyet serisi ile başlamak istediklerini söyledi.
GALİBİYET SERİSİ YAKALAMAK İSTİYORUZ
Ankara'da yaşanan terör olayları sebebiyle liglere bir hafta ara verilmesinin bay olarak geçtikleri haftaya denk gelmesi ve liglerin kaldığı haftadan devam ettirilmesinin kendilerini olumsuz etkilediğini belirten Kaya, “Ankara'da yaşanan bombalı saldırı sebebiyle liglere bir hafta ara verilmesi bay olarak geçtiğimiz haftaya denk gelmesi sebebiyle 2 haftayı maç yapmadan geçtik. Mac oynamamak bizi motivasyon olarak olumsuz etkiledi. Fakat teknik direktörümüz yaptığı çalışmalarla bu eksikliği minimuma indirdi. Pazar günü oynayacağımız Yenicespor maçından 3 puanla ayrılarak galibiyet serisi yakalamak istiyoruz. Transferin son gününde forvet oyuncusu Murat Aldi'yi kadromuza katarak transferi sonlandırdık. Kaliteli bir ekip oluşturduğumuzu düşünüyorum. İnşallah sezon başında koyduğumuz BAL Ligi hedefine ulaşmak istiyoruz” diye konuştu.